Sposób doręczania dokumentów elektronicznych Dokumenty elektroniczne można składać do Urzędu Gminy Gorzyce poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej za pośrednictwem platformy SEKAP lub platformy ePUAP. 1. Doręczanie dokumentów elektronicznych do Urzędu Gminy Gorzyce za pomocą platformy systemu SEKAP PeUP (Platforma Elektronicznych Usług Publicznych). Doręczanie dokumentów poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej SEKAP wymaga założenia przez zainteresowanego bezpłatnego konta na Platformie Elektronicznych Usług Publicznych SEKAP. Dokumenty elektroniczne można przesyłać w następującej formie: · gotowego e-formularza, Do nietypowego wniosku można podłączyć własne pismo lub pobrany ze strony SEKAP PeUP z zakładki „katalog usług” formularz. 2. Doręczanie dokumentów elektronicznych do Urzędu Gminy Gorzyce za pomocą systemu rządowego platformy ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej). Adres skrytki ePUAP Urzędu Gminy w Gorzycach: /2415062/skrytka Doręczanie dokumentów poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP wymaga założenia przez zainteresowanego bezpłatnego konta w platformie ePUAP. Dokumenty elektroniczne można przesyłać w następującej formie: · gotowego e-formularza,
1) Dokumenty elektroniczne doręczane do Urzędu Gminy Gorzyce muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub niekwalifikowanycm podpisem CC SEKAP w przypadku platformy PeUP, lub profilem zaufanym w przypadku platformy ePUAP. Możliwość podpisania dokumentów za pomocą profilu zaufanego istnieje od 9 czerwca 2011 r. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości utworzenia i korzystania z profilu zaufanego zostały zamieszczone na stronie ePUAP Uwaga 2) W przypadku braku podpisu wnioskodawca zostanie wezwany w celu uzupełnienia braków formalnych w terminie 7 dni. 3) Akceptowane formaty załączników to: • DOC, DOCX, RTF, ODT, ODS 4) Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 5,5MB.
Po złożeniu dokumentu elektronicznego poprzez: 1) skrzynkę podawczą zostanie automatycznie przesłane na adres nadawcy urzędowe poświadczenie odbioru zwane dalej „poświadczeniem przedłożenia”. Poświadczenie takie będzie zawierać: · pełną nazwę Urzędu,
1) w przepisach prawa został określony wzór pisma lub wzór nieelektroniczny, 2) w centralnym lub lokalnym repozytorium został umieszczony wzór pisma przeznaczony do załatwiania danej sprawy - inny niż ogólny - przesyłki złożone poprzez pocztę elektroniczną uważa się za wniesione nieskutecznie.
Sposób doręczania dokumentów papierowych (system tradycyjny doręczania dokumentów). 1) poczty na adres: 2) faksu: |
Data modyfikacji: 2017-07-18 12:56:00
Opublikowane przez: Roman Stawinoga