Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej - Gminy Gorzyce

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2019-12-08 11:34:50
Redaktor: IntraCOM.pl Katowice
Opis: Dodanie strony

Sekretarz Gminy Gorzyce - Władarz Maria

Pracuje w Budynku nr 1 przy ulicy Kościelnej 15 tel. +48 32 451 30 56 w.13

Do zadań i kompetencji sekretarza należą między innymi:

  • Organizacja pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne, nadzór nad właściwym przepływem informacji publicznych, analiza warunków pracy w Urzędzie, podejmowanie inicjatywy ich usprawnienia.
  • Opracowywanie projektów statutów i regulaminów urzędu i jednostek gminy.
  • Prowadzenie ewidencji uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta.
  • Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, sprawnego obiegu dokumentów.
  • Współpraca z organami wykonawczymi jednostek pomocniczych, obsługa zebrań z mieszkańcami, ewidencja sołtysów i protokołów zebrań z mieszkańcami, ewidencja sołtysów i protokołów zebrań z mieszkańcami, organizacja wyborów sołtysów i członków rad sołeckich.
  • Przygotowanie okresowych ocen pracy kierowników i pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach dokonywanych przez Wójta Gminy.
  • Organizowanie w porozumieniu z Wójtem naboru na wolne stanowiska urzędnicze.
  • Organizowanie służby przygotowawczej pracowników Urzędu.
  • Przedstawianie Wójtowi propozycji do powierzenia określonych czynności pracownikom Urzędu.
  • Dbałość o podnoszenie kwalifikacji pracowników Urzędu.
  • Nadzorowanie czasu pracy pracowników Urzędu.
  • Nadzór nad pracownikami obsługi, interwencyjnymi, wykonującymi prace społecznie użyteczne, stażami i praktykami studenckimi i uczniowskimi.
  • Prowadzenie rejestru skarg na działalność Wójta oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, nadzór nad terminowym załatwianiem skarg.
  • Koordynowanie i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami, wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta RP, parlamentarnymi, samorządowymi, ławników do sądów powszechnych oraz przeprowadzanymi referendami.
  • Kontrola zarządcza: 
    • koordynowanie całości zadań z zakresu kontroli zarządczej w Urzędzie,
    • badanie realizacji celów kontroli zarządczej w jednostkach organizacyjnych Gminy w oparciu o roczny plan kontroli.
  • Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli.
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta w ramach udzielonego upoważnienia.
Drukuj
Zamknij