Sekretarz Gminy
Sekretarz Gminy Gorzyce - Maria Władarz
Pracuje w Budynku nr 1 przy ulicy Kościelnej 15 tel. +48 32 451 30 56 wew. 51
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
- pełnienie stałego nadzoru nad organizacją pracy oraz przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w Urzędzie,
- dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu,
- pełnienie nadzoru nad obsługą klientów i załatwianiem indywidualnych spraw mieszkańców,
- pełnienie bezpośredniego nadzoru nad pracą Referatu Organizacyjnego oraz Referatu Spraw Obywatelskich,
- wykonywanie wobec Wójta czynności z zakresu prawa pracy, niezastrzeżonych do właściwości Rady i jej przewodniczącego,
- wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy w zakresie udzielonego upoważnienia Wójta,
- koordynowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi, a w szczególności procesu zatrudniania, organizowania naborów, służby przygotowawczej, oceniania pracowników.
- opracowywanie projektu Regulaminu oraz jego zmian,
- współpraca z Radą, Komisjami Rady i Sołtysami,
- współpraca z sołectwami i zapewnienie udziału przedstawiciela Wójta na zebraniach wiejskich, gdzie odbywają się wybory sołtysa i rady sołeckiej,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,
- koordynacja spraw związanych z wyborami, spisami i referendami,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Gmina Gorzyce - Urząd Gminy Gorzyce
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2019-12-08 11:34
- Aktualizacja publikacji
- IntraCOM.pl Katowice 2020-01-10 11:37
- Wytworzenie publikacji
- Beata Futerska 2020-01-10 11:34
- Zatwierdzenie
- Beata Futerska 2020-01-10 11:34