Wymeldowanie decyzją administracyjną
Wymagane dokumenty
- Wniosek.
- Dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do lokalu/budynku (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu/budynku).
- Inne dokumenty potwierdzające fakty opisane we wniosku (np. sentencja wyroku rozwodowego, wyrok orzekający eksmisję, protokół z wykonania eksmisji)
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
- Pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej.
Jednostka odpowiedzialna
Urząd Stanu Cywilnego
Gorzyce, ul. Bogumińska 13
Numer telefonu +48 32 45.13.056 wew. 36
Opłaty
- Opłata skarbowa za wydanie decyzji administracyjnej: 10 zł.
- Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii: 17 zł (z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej).
Opłatę można uiścić:
- w Referacie kultury, sportu i bezpieczeństwa publicznego przy ul. Bogumińskiej 13
- na konto Gminy Gorzyce nr 68 8469 0009 0000 0257 2000 0060.
Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Pliki | ||||
2022-04-28 |
Wniosek o wymeldowanie.pdf
zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 420
|
Wniosek o wymeldowanie.pdf 33.46KB | zobacz |
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Gmina Gorzyce - Urząd Gminy Gorzyce
- Pierwsza publikacja
- Futerska Beata 2022-04-28 14:45
- Aktualizacja publikacji
- Futerska Beata 2022-04-28 15:16
- Wytworzenie publikacji
- Beata Futerska 2022-04-28 15:15
- Zatwierdzenie
- Beata Futerska 2022-04-28 15:15